שאלות נפוצות

1. איך יכול להיות שהמחירים כאלה נמוכים לעומת אתרים וחנויות אחרות בארץ?

 בעקבות שיתוף יחודי עם היצרנים אשר מספקים לנו את המוצרים במחירים מצויינים.

המוצר נשלח ישירות מהיצרן/ספק ואין התעסקות בייבוא מול רשויות המכס,

לכן כל זה מאפשר לנו להוזיל את המחירים בצורה ניכרת ולספק לכם מוצר איכותי ומקורי במחיר מצוין.

2. מהם זמני המשלוח שלכם?

 אנו עושים הכל כדי שתקבלו את המוצר במהירות המירבית מרגע ההזמנה, מה שאומר שבדרך כלל המוצר יגיע אליכם תוך  14 - 21 ימי עבודה.

לרוב המשלוחים מגיעים תוך שבועיים, עם זאת, מכיוון שהמוצרים נשלחים ישירות מחו"ל אליכם בדואר רשום במשלוח בינלאומי, זמן ההספקה יכול להתארך עד ל 28  ימי עבודה בעיקר בתקופות עומס (חגים וכו') , לכל הזמנה ישלח מייל תוך 24 עד 48 שעות לאישור קבלת הזמנה.

3. מהי מדיניות ביטול הזמנה וההחזרות שלכם?

 ע"פ החוק בישראל ניתן להחזיר ולקבל זיכוי מלא למעט דמי משלוח לכל מוצר באריזתו המקורית שלא ניפתח ולא נעשה בו שימוש עד ל14 יום מיום קבלתו.

ניתן לבטל הזמנה כל עוד היא לא נישלחה, לאחר שההזמנה נישלחה לא ניתן לבטל.

4. אני מחפש להזמין מוצר ולא מוצא אותו באתר שלכם?

 נשמח לשמוע ממך על המוצר, אותו אתה מחפש, ונעשה כול מאמץ למצוא אותו עבורך

במחיר אטרקטיבי.

5. מהם תנאי התשלום באתר?

 .PAY PALהתשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, "פלא פיי" , או באמצעות חשבון  

פרטי כרטיס האשראי מועברים באופן מוצפן לחברת הסליקה לצורך חיוב, פרטי האשראי לא נשמרים בשום שלב בשרת האתר שלנו.

6. האם האתר מאובטח לשימוש בכרטיס אשראי?

 האתר מאובטח ומוגן ע"י מערכות אבטחת המידע המתקדמות בעולם ועל פי כל כללי אבטחת המידע הנדרשים ע"י חברות האשראי, פרטי האשראי מועברים בטכנולוגיית SSL להצפנת מידע ולא נשמרים באתר.